slideshow 1 slideshow 2 slideshow 3

Eşti aici

Mesaj de eroare

  • Deprecated function: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; views_display has a deprecated constructor în require_once() (linia 3134 din /home/rsco1576/public_html/includes/bootstrap.inc).
  • Deprecated function: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; views_many_to_one_helper has a deprecated constructor în require_once() (linia 113 din /home/rsco1576/public_html/sites/all/modules/ctools/ctools.module).

Raport privind activitatea Comisiei metodice a profesorilor

Raport privind activitatea
Comisiei metodice a profesorilor
Activităţile realizate pe parcursul semestrului I, al anului şcolar 2018-2019 şi rezultatele obţinute de elevi la clasă, demonstrează că proiectarea procesului educativ s-a situat la un nivel foarte bun, fără probleme majore. Planificările realizate de cadrele didactice au acoperit integral programele şcolare şi au inclus activităţile de evaluare.
Activitatea de proiectare a procesului instructiv-educativ la gimnaziu, pentru anul şcolar 2018-2019, semestrul I, s-a realizat sub coordonarea directorilor, prof. Giurgiu Florin Cristian şi a responsabilului Comisiei metodice a profesorilor, prof. Spătărescu Neti.
Stabilirea ofertei educaţionale, la decizia şcolii, s-a realizat prin proces de consultare-negociere cu implicarea directă a elevilor, părinţilor, sub coordonarea Comisiei pentru curriculum. Se poate aprecia că CDŞ răspunde solicitărilor elevilor.
Au fost analizate planurile de învăţământ şi programele şcolare în vigoare şi s-a ţinut cont de precizările transmise cadrelor didactice cu ocazia consfătuirilor pe discipline. Au fost

elaborate planificări distincte pentru recapitulări şi pentru pregătirea evaluărilor naţionale.
Procesul educativ s-a desfăşurat la un nivel corespunzător, fiind utilizate atât metode didactice tradiţionale, cât şi metode moderne, interactive.
Utilizarea laboratoarelor specializate (un laborator de științe, un laborator TIC- dotat cu server, 10 calculatoare, acces la internet, materiale didactice adecvate)au contribuit în organizarea şi desfăşurarea procesului educativ. Acestea sunt utilizate în permanenţă pe parcursul orarului zilnic.
Principalele preocupări ale cadrelor didactice, au vizat extinderea metodelor şi tehnicilor de evaluare şi planificarea raţională a evaluărilor pe parcursul fiecărui semestru. În privinţa metodelor şi tehnicilor de evaluare sunt combinate metode tradiţionale (evaluări scrise) cu metode alternative (proiecte, lucrări experimentale, portofolii).
Pregătirea suplimentară a elevilor a vizat în principal următoarele: Pregătire specifică pentru Evaluarea naţională la clasa a VIII-a și la clasele II, IV, VI. Pregătirea pentru evaluările naţionale s-a realizat atât la clasă – prin ore special planificate şi sesiuni speciale de pregătire organizate în afara orarului în perioada premergătoare evaluărilor naţionale (la disciplinele de examen, incluzând simulări). Activitatea a fost monitorizată de responsabilul Comisiei metodice a profesorilor şi conducere şi a condus la rezultate bune la simularea Examenului de Evaluare Naţională, în semestrul I.
Activităţile din cadrul comisiei metodice au fost parcurse conform graficului. Pe parcursul semestrului I, s-au desfăşurat:
• analiza rezultatelor obţinute de elevi la testele iniţiale si stabilirea planurilor remediale pentru fiecare disciplină în parte; O atenţie deosebită s-a acordat continuării monitorizării elevilor cu probleme în învăţare din fiecare colectiv, implicându-i în activităţi didactice diverse în vederea participării active şi conştiente la propria formare, atât pe plan intelectual, dar şi afectiv şi psihic.
• pregatirea suplimentara a elevilor claselor a VIII-a la matematică şi limba şi literatura română, în vederea susţinerii Evaluării Naţionale.
S-au susţinut: referate, lecţii demonstrative şi elaborarat teste de evaluare. Proiectarea didactică la nivelul fiecărei clase s-a realizat ţinând cont de competenţe, obiectivele operaţionale, conţinutul ştiinţific, strategii de predare, învăţare şi evaluare.
Cadrele didactice au parcurs materia ritmic şi integral, aplicând metode şi procedee activ-participative, la fiecare disciplină de învăţământ, conform planificărilor calendaristice proiectate pe unităţi de învăţare.

prof. Spătărescu Neti

Share: 

Site creat si modificat de RepSoft IT Braila