slideshow 1 slideshow 2 slideshow 3

Eşti aici

Mesaj de eroare

  • Deprecated function: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; views_display has a deprecated constructor în require_once() (linia 3134 din /home/rsco1576/public_html/includes/bootstrap.inc).
  • Deprecated function: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; views_many_to_one_helper has a deprecated constructor în require_once() (linia 113 din /home/rsco1576/public_html/sites/all/modules/ctools/ctools.module).

RAPORT DE ACTIVITATE COMISIA METODICA A DIRIGINŢILOR AN ŞCOLAR 2018-2019 SEMESTRUL I

RAPORT DE ACTIVITATE
COMISIA METODICA A DIRIGINŢILOR
AN ŞCOLAR 2018-2019
SEMESTRUL I

COMISIA METODICA A DIRIGINTILOR, a desfăşurat activităţi, în anul şcolar 2018-2019, semestrul I, în conformitate cu planul managerial elaborat la începutul anului şcolar, dar şi ţinând cont de cerinţele şi necesităţile educative apărute ulterior.
Principalele activităţi derulate:
 Constituirea noii Comisii Metodice a Diriginţilor
 Elaborarea planificărilor pentru consiliere si orientare profesională conform programelor in vigoare
 Organizarea de sedinţe cu părinţii, centralizarea si interpretarea datelor din procesele verbale ale şedinţelor si propunerea unor măsuri de remediere a punctelor slabe.
 Organizarea de şedinţe de comisie metodică pe teme care au avut ca scop eficientizarea activităţii dirigintelui, completării corecte a documentaţiei specifice, consolidarea parteneriatului elev-diriginte-părinte
 Constituirea Comitetului Reprezentativ al Părinţilor
 Elaborarea de parteneriate cu factorii decizionali locali şi cu familia, în vederea evitării abandonului şcolar, precum şi pentru monitorizarea şi oferirea de consiliere elevilor proveniţi din mediu familial dezorganizat sau mono-parental
 Atragerea Comisiei Diriginţilor şi implicit a elevilor în activităţi şi programe şcolare si extraşcolare de socializare, interrelaţionare, culturalizare.

În realizarea planificărilor, prof.-diriginţi au respectat in mare parte structura curriculumului, bazata pe :
• Competenţe generale
• Valori si atitudini
• Competenţe specifice si conţinuturi
• Sugestii metodologice
Competenţele generale au reprezentat ansambluri structurate de cunoştinţe si deprinderi, a căror dezvoltare este preconizată pe durata ciclului gimnazial, in timp ce competenţele specifice (derivate din competenţele generale), urmând a fi dezvoltate pe parcursul fiecarui an şcolar, au fost corelate cu conţinuturi ale învaţării si prezentate distinct, pentru fiecare clasă in parte.
Toţi prof..-diriginţi au monitorizat modul de respectare a legii privind singuranţa în unităţile de învăţământ , obligativitatea respectarii ROI, îndatoririrle elevilor şi profesorilor de serviciu.
Programul de activitate al activităţilor propuse a fost indeplinit şi completat cu activităţi ivite pe parcursul sem I. în funcţie de necesităţi.
Comunicarea între prof.-diriginţi, colaborarea pentru o mai largă si temeinică formare a elevilor noştri, în acţiunile la clasă, a dus la eficientizarea demersului didactic, care s-a realizat şi printr-o abordare inter si transdisciplinară a temelor la ora de dirigenţie.
În vederea implicării cât mai active a parinţilor în viaţa şcolii, în cadrul sedinţelor cu părinţii au fost împărtăşite experienţe personale, în această direcţie foarte importantă şi pentru elevi, dar si pentru părinţi.
Studiul individual a constituit de asemenea o modalitate eficienta de formare continuăa prof. diriginţi, cu aplicarea in demersul didactic a noutăţilor metodologice, dar si dezbaterile cu diverse teme si referatele sau lecţia deschisă, ce au fost susţinute in cadrul intalnirilor lunare din cadrul comisiei.

Share: 

Site creat si modificat de RepSoft IT Braila